Untitle...

Lama aku x update blog ni. Bukan apa, busy siket skang ni...Tngok,aku taip pon da mcm aku text orang...ni namanya malas...hahahahaha...sengal...


Ok, sebenarnya aku busy sikit bulan ni, mana taknya dlm seminggu mau  dua ke tiga interview aku attend. Bukan apa, saja nak mencari pengalaman baru di tempat lain. Lagi pun dah tiba masanya utk aku fikirkan masa depan aku. So, aku kene mantapkan aku punya career terlebih dahulu. Cepat sikit aku nk sarung AVY....hahahaha...


Tahun 2011 hampir ke penghujungnya. Tiap kali tahun baru korang mesti akan sambut dgn konsert kat dataran merdeka la, pergi party la, dan bermacam macam lagi...So, apakata korang tukar angin pergi program yg bermanfaat sikit. Pada 31-12-2011 ni, Ustaz Azhar Idrus akan mengadakan program di Dataran Kemerdekaan Shah Alam dan aku menjemput korangs emua utk menghadiri program ini...Inshaallah, aku akan melapangkan masa utk pergi menuntut ilmu sambil memantapkan iman di dada ni...Layan dulu Poster nie...hehehe


0 comments:

Post a Comment