HOT With VOC @ Tasik Titiwangsa

Lama aku tak update blog ni...bkn apa, agak busy sikit (campur dgn malas...hehehehehe). Tambahan pula aku baru lps kene attack denggi baru2 ni....Alhamdulillah,dah recover sepenuhnya...Biasa la dugaan...


Ok la, back to the story...Aku nk cite sikit xtvt yg aku join dgn VOC minggu ni...Event kali ni berlangsung di Tasik Titiwangsa, KL. Sempena event ni, VOC telah melancarkan tabung kutipan derma kpd salah seorang ahli VOC iaitu Bro Din Babat. Tabung ni bertujuan membantu keluarga beliau membiayai kos perubatan beliau...


Next event VOC ialah perlawanan futsal persahabatan antara VOC dgn satu pasukan yg aku xtahu...yg aku tahu VOC dpt jemputan utk perlawanan tersebut...Klau aku rajin nnti aku update...hehehehehe...





Kete aku pon ada...hehehehe


 Antara ahli yg hadir...


P/S: Kepada ahli VOC GOmbak Crew's, aku masih dlm usaha nk kmpulkan ahli utk membincangkan xtvt konvoi sempena tahun baru ni. Lokasi: Teluk Kemang, PD.

0 comments:

Post a Comment