Hot Import Night & Autoshow Karnival Mesra Belia 1 Malaysia

Hujung minggu ni aku mendapat 2 jemputan menerusi facebook utk dua acara Autoshow. Hot Import Night (HIN) & Autoshow Karnival Mesra Belia 1 Malaysia. HIN berlangsung di Stadium Melawati Shah Alam pada 17 & 18 December ni manakala Autoshow KBS pada 16 & 17 December. Pada aku HIN patut pergi kerana dibuat ditempat tertutup dan kalau nak tau, HIN ni adalah event yg besar dibawa ke Malaysia.


HIN sebelum ini telah menjelajah ke serata dunia dan kalau x silap first time diadakan di negara ni. So, walaupun berbayar aku rasa HIN patut didahulukan. Bkn slalu kete super car join event mcm ni. Siap ada mcm2 contest lagi. RC car, dyno test, photography contest dan mcm2 lagi.



Autoshow KBS ni pulak diadakan ti Tesco, Ampang. Yg ni pun klau belh aku nk pegi jgk. Sbb aku plan nk pegi HIN ari ahad. So boleh la aku pegi event ni pada hari sabtu. Acara yg diadakan pun ok jugak. Ada perjumapaan kelab kereta, persembahan audio dan mcm2 lagi.



Kepada sape2 yg free weekend ni bleh la pilih mana2 event berhampiran anda. Dari korang tido je kat rumah baik korang datang event mcm ni. Baru la bertambah sikit idea nak modified kereta.

0 comments:

Post a Comment